"God morgon"

har inte skrivit något sen imorse så vi börjar om från ruta 1. haha.
Godmorgon! Vaknade runt halv 12. Inte likt mig (tidigt för mig) Idag ska jag ba sitta hemma och slappa.. Som alla andra dagar! 

Hypad för att Jersey Shore börjar om från ruta ett på MTV kl 20:00 om du är ett super fan som jag så missa inte det!! kl:20:00 på MTV sänds då 6 episoder av JS om jag minns rätt!

Har kollat om alla sesonger minst två gånger för att jag är så insatt i serien. Då sträck kollar jag . Alltså utan pauser.. Japp.. mitt liv där... Har typ inget. 

I alla fall. Glad för det och bajs för att JS är slut för evigt typ... GLADA NYHETER NU DÅ. 

Snooki och Jwoww show kommer ut den 8 Januari (tror jag det var) Så jag är så JÄDRA GLAD FÖR DET! Kunde inte beskriva lyckan jag fick när jag upptäckte att sesong 2 kommer ut ! YÄY ME!

OCH BTW. GOD JUL VÄNNER !! :) 

 

 
Trailer till Sesong 2 ! hihi ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback